Test: Alm. Brand billigst på bil

Aktuelt - Alm. Brand har en billig Bilforsikring 22-05-17

Ny prissammenligning fra prisportalen mikonomi.dk placerer Alm. Brand blandt de billigste forsikringsselskaber på bilforsikring.

En ny prissammenligning fra prisportalen mikonomi.dk viser, at Alm. Brand er billigst på bilforsikring, hvis man er 22 år og opefter.

Mikonomi.dk har sammenlignet prisen for bilforsikring for en ny bilist på henholdsvis 18 år, 22 år og 45 år hos Tryg, Topdanmark, Codan, Gjensidige, If, GF, Alka og Alm. Brand.

Alm. Brands Bilforsikring er billigst for den 22-årige og 45-årige. Kun blandt de 18-årige ligger vi midt i feltet.

Byg selv din Bilforsikring

Alm. Brands privatdirektør Pia Holm Steffensen er glad for resultatet, men ikke overrasket.

Med Alm. Brands Bilforsikring har vi netop arbejdet med at kunne tilbyde en bilforsikring, der er konkurrencedygtig på pris, men som samtidig dækker kundens behov.

”Vores bilforsikring er ligesom Legoklodser. Kunderne kan vælge de dækninger, som de synes de har brug for – og ikke bare en færdiglavet pakke. Vi hjælper selvfølgelig med råd i forhold til kundens behov, så de ikke ender med at være under- eller overforsikret,” siger privatdirektør Pia Holm Steffensen.

Kilde: Mikonomi.dk

BILIST DIAGRAM 18 ÅR

BILIST DIAGRAM 22 ÅR

BILIST DIAGRAM 45 ÅR