Er du privatkunde? Så har vi lavet et helt nyt website til dig > Gå til det nye website
Er du privatkunde? Så har vi lavet et helt nyt website til dig
> Gå til det nye website

Vigtig information  Alm. Brand anvender cookies

Cookies er nødvendige for at få vores hjemmesider til at fungere. Vi anvender egne cookies og tredjepartscookies til statistik, markedsføring og integration af tjenester. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies

Primær navigation

Områdenavigation Om Alm. Brand

Vigtig information  Alm. Brand anvender cookies

Cookies er nødvendige for at få vores hjemmesider til at fungere. Vi anvender egne cookies og tredjepartscookies til statistik, markedsføring og integration af tjenester. Hvis du klikker videre på siden, accepterer du vores brug af cookies. Læs mere om vores cookies

Områdenavigation Om Alm. Brand


Din post bliver elektronisk

Aktuelt - Epost 13-06-16

Fra den 1. august 2016 begynder vi at sende dig det meste af din post elektronisk. Vi vil gerne gøre det nemt for dig og samtidig passe godt på miljøet ved at skære ned på papirforbruget.


Vi har sendt breve til alle forsikringskunder i Alm. Brand om, hvad det betyder, at de fremover vil modtage information om deres forsikringer i Mit Kundeoverblik, og hvordan de tilføjer deres mailadresse, hvis vi ikke har den.

Er du forsikringskunde i Alm. Brand, samler vi nemlig fra 1. august din post med forsikringspapirer og vigtige informationer ét sted. Det er i første omgang kun private forsikringskunder, der modtager elektronisk post.

Fremover kan du finde din post fra os i Mit Kundeoverblik på almbrand.dk/Mitkundeoverblik. Du logger på med dit NemID og finder din post under menupunktet Arkiv.

Mangler vi din mailadresse?

Når der er ny post til dig, vil vi gerne sende dig en mail, så du er klar over, at du har ny post. I Mit Kundeoverblik kan du se, om vi mangler din mailadresse. Du vil få en besked i Mit Kundeoverblik, når du logger på, hvis vi ikke har din mailadresse.

Sådan oplyser du os om din mailadresse

  • Du kan nemt selv tilføje din mailadresse i Mit Kundeoverblik.
  • Du er selvfølgelig også velkommen til at ringe til os og give os din mailadresse.
  • Har du ikke en mailadresse eller adgang til internettet, så ring til os.

Vær opmærksom på, at hvis vi ikke får din mailadresse, risikerer du at gå glip af vigtig information om dine forsikringer, fordi vi ikke kan give dig besked om, at der er ny post til dig.

Mit Kundeoverblik er dit overblik

Mit Kundeoverblik giver dig en oversigt over dine forsikringer hos os, og udover at se og printe din post i Mit Kundeoverblik kan du f.eks. også anmelde skader, rette dine personlige oplysninger (telefonnr., mailadresse m.m.) og få overblik over dine forsikringer og se, hvad de dækker.

Log på Mit Kundeoverblik

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål, er du velkommen til at ringe til os på telefon 96 10 17 36. Du kan ringe til os mandag til torsdag fra kl. 8.00-21.00. Fredag fra kl. 8.00-16.00. Lørdag og søndag kl. 10.00-14.30.